O nas! Naša zgodba

»Ne iščite mojih nasvetov, ne iščite v metodi rešitev vzgojnih težav, ampak glejte otroka, sledite otroku«
Maria Tecla Artemisia Montessori
Physician and educator

To priporočilo Montessorijeve sva si kot tandem izbrali za moto, kateremu želiva slediti pri delu z otroki.

Za to bo velika teža dela z najmlajšimi usmerjena v opazovanje posameznega otroka ter skrbno pripravljeno avtentično in spodbudno okolje, ki ga narekuje pedagogika montessori.

Cilj je, da dejavnosti v hiši otrok odražajo vsakdanje življenje in odgovorijo na otrokovo močno potrebo po posnemanju opravil odraslih. V okolju so pripravljene dejavnosti iz različnih področij življenja, ki so otroku blizu in v njem vzbujajo zanimanje. Prizadevali si bomo, da bo otrok zrasel v ustvarjalno osebo, ki se v polnosti zaveda sebe, soljudi in sveta okoli sebe.

Pomagali bova otrokom razviti lastnosti kot so samostojnost – zdrava samopodoba, ljubezen do soljudi, ljubezen do dela in učenja, notranja motivacija, vztrajnost, koncentracija, notranja disciplina in red.

Pri opremljanju in otrvoritvi prostorov Hiše otrok Bisergora pa sva si predvsem želeli ponuditi še eno spodbudno okolje otrokom iz naše in širše okolice. Najina vizija je, da bi ob 150. obletnici rojstva Marie Montessori izkazali spoštovanje do otrok in do njenega dela ter  stopiti z roko v roki v mrežo že ustanovljenih vrtcev z  programom Montessori.

Kdo smo? To smo mi

Diplomirana vzgojiteljica predšolskih otrok Tea Likar

Sem vzgojiteljica predšolskih otrok, svetovalka, mama, žena, sestra, hči….v letih življenja, sem si pridobila kar nekaj nazivov, a ni bolj pomembnega kot to, da me delo in moje poslanstvo, ki ga opravljam osrečuje in izpolnjuje. Ljudje, ki me poznajo me ocenjujejo kot ljubečo, umirjeno, sočutno, delovno, natančno.

Pri delu z otroki me vodi misel “Otroci so tega vredni.” Vredni so, da jih spoštujemo, razumemo in nudimo možnosti za optimalen razvoj.

Z Montessori pedagogiko sem se srečala bolj pozno, saj sem šele zdaj v zaključevanju izobraževanja za montessori pedagoga 3-6, vendar sem elemente in pristop uporabljala že zelo zgodaj tako v vrtcu kot tudi doma. Lahko bi rekla, da mi je filozofija te pedagogike tako blizu, da jo imam v srcu in je postala del mene, ko sem odkrivala otroke od samega začetka dela z njimi.

Montessori pedagoginja 0 – 3 Katja Gorenc

Opazovanje otrokovega razvoja, osvajanja veščin in razvijanja svoje osebnosti, je nekaj najlepšega kar
doživljam v svojem vsakdanu. Vedno znova sem navdušena nad dejavnostmi, ki jih zmorejo že
najmlajši otroci. Skupaj z njimi rastem, se učim in razvijam. Hvaležna sem, da sem z rojstvom hčerke
spoznala Montessori pedagogiko, ki me je pripeljala na to pot. Sprva sem skupaj z njo obiskovala
popoldanske urice, kjer sem spoznala način dela v Montessori vrtcu. Kasneje sem imela priložnost kot
prostovoljka opazovati in sodelovati tudi pri delu v vrtcu. Opravila sem usposabljanje za delovno
mesto pomočnika vzgojitelja, osnovno Montessori izobraževanje in izobraževanje za Gozdne
pedagoge po načelu pedagogike Montessori.
Sem mirna, vztrajna, spoštljiva in potrpežljiva oseba. Uživam v naravi, vrtnerjenju, gibanju,
pohodništvu, ukvarjam se z zeliščarstvom, aromaterapijo in aromakozmetiko, rada ustvarjam tako na
likovnih področjih, kot v kuhanju in peki. Sem velika zagovornica tega, da je treba slediti samemu
sebi, živeti v sožitju z naravo. Zato tudi pri svojem delu z otroki stremim k temu, da je potrebno
slediti otroku.

Slika 1

Opis slike

Slika 2

Opis slike

Slika 3

Opis slike

»Rast ni nekaj ohlapnega. Ni plod neusmiljene dednosti, ampak težaško delo, ki ga nadvse skrbno nadzorujejo začasni nagoni.«
Maria Tecla Artemisia Montessori
Physician and educator